med båda händerna för ansiktet ingen har sett något


När jag blir stor ska jag ha en hel vägg med böcker. gamla fina böcker. som virginia andrews (vindsträgården, blomblad för vinten osv) min mor har en fin samling av nya och gamla böcker i sin hylla, ovanför bild på de lite nyare. min boksamling är nog bara hungerelden, nyaste "snabba cash" och en fet australien bok som förhoppningsvis kommer till användning nån dag. hoppas på att få ärva några av mammas böcker dock när jag flyttar hemifrån. tills dess får jag låna. nu börjar jag på eldvittnet av Lars Kepler.

Kommentarer
Postat av: EmmaLundgren

HEj pa dig , jag har just lyssnat klart pa eldvittnet pa ljudbok, otroligt bra sager jag bara!!

2012-01-20 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0