tillbaka på samma gata




hahah gårkvällen blev inte riktigt som planerat
var super lite på allstar så jag och angelica som börjat först fick alltså sluta klockan tio. då drar hon och jag och hämtar upp angelica hägg och sen drar vi till angelica. plattar lite hår, lånar kläder av angelica och samtidigt dricker vi en flaska vin var. sen blev det utgång på mollys(har ju gratis entre när man jobbar på allstar) där jag och angelica blev bjuden på rätt så mycket dricka, dansade massor och träffade lite trevligt folk. bla stina och johan som ni ser på bild. sen blev det efterfest och idag har jag benne och angelica legat helt utslagna och sett big bang teory. eller ja, jag har sett och dom har legat sovandes next to me.
nu blire dusch käk jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0