Gissa tre gånger

Vi anpassar oss genom livet. Motion simmar vi, simmar vi inte in i människan före utan simmar i den människans takt bakom. Om vi rider på hästar i ett led och hästen före är så himla seg (ursäkt;den har en dålig dag ju) så bromsar vi ändå när hästen som man själv sitter på's mule nästan är i seg hästens rumpa. Men jag börjat bli less. Anpassar mig inte till människor som inte anpassar sig efter mig. Så jag simmar in i den andra människan & jag bromsar inte min häst. Kanske får jag en spark rakt i ansiktet av människan eller hästen men jag känner mig inte längre som en fru till en alkoliserad make. Kanske känner jag mig fri kanske bara vaken efter käft sparken kanske måste jag buda på en lägenhet kanske snor jag blommor från någons trägård . Har så mycket fantasi, den får jag inte leva i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0