tänk om du och jag var lika lätt som det

Im sorry yeah. ja jag suger på blogga just nu. men lyssna här

I Fredags drog jag till boden direkt efter jobbet. träffade adam som visade mig runt i boden som var större och finare än vad jag trodde. vi såg även house of wax, drack lite öl & somnade sen. vaknade av frukost och how I met your mother. drog sedan till luleå, köpte en kjol på monki och sen drog jag hem.
kom hem till tre rätters middag hemma på mantelgatan. kantarell toast, oxfile med grillad majs halumi & potatisgrattäng och sen efterätt som jag inte orkade. linda hämtade upp mig, vi drog till stan och drog till sandras boyfriends kompis där även emma lu var. sen blev det olles och hänga med home town grabbarna, efterfest med massa sång och sen sova. ta en tidig buss hem. äta sova & se fotboll med linda josse och cizzi. äta. dra till linda och se idol. kvälls promenad med fanny och teresa. ´helgen är nu slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0