Som vattnet utanför bilrutan som man önskade att man kunde röra

TRE FAKTAN
1. jobb suger på onsdagar. går långsamt, man är trött och jag är hög i blodsockret. man bär sönder ryggen genom stenar, man får se hans fina fiskar i hans dam och man blir kallad x antal gånger att jag ser ut som en smurf.
2. att vara avunsjuk suger på onsdagar. var och åt middag med Arwid på waynes. han ska ju nämligen flytta till london på onsdag och jag dör. måsste flytta till london efter nyår.
3. amanda lundmark är lite kärleks krank när hon ser bonde söker fru och ensam mamma söker. kan ni tro det? se för er själva. freakshow ala amanda fortsätter nästa vecka.








4. imorgon far jag till sjukhuset för diabeteskoll i två timmar. i belöning hinner mamma INTE bjuda mig på lunch efter klockan 12. så vem gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0