Om du letar efter nån som säger mitt på ljusa dan "jag är lycklig med dig" då ska du inte välja mig

Nu börjar nedräkningen. hänga hos frida ikväll. vara med mormor imorgon. stinas födelsedagsfest. gå ut med tjejerna på lördag. ha kalas/jag far utomland i två månader på söndag. sen ska man få in packa, spendera så mycket tid med familjen som möjligy, städa, fixa det sista osv.

igår köpte jag och linda lite nödvändiga grejjer till resan. slutade med att jag insåg att jag inte har min iphone laddare eller canon laddare för jag lyckats tappa bort dom på min lilla rumsyta. iphone laddaren kostar tre hundra och canon femhundra. så jag ska inte ta med mig iphonen, snylta på linda när jag måste ladda min ipod och nu hoppas att jag får en as bra liten kamera på söndag.

inget av detta är inressant. nu babblar jag. men jag drar snart hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0