Men främst av allt vill jag bo i london i flat 16 med

Jag vill dela fem stycken på två nycklar. Jag vill höra ett brandalarm ringa klockan tio på en torsdag. Jag vill bli kallad big mama. Jag vill skriva mitt namn i halva smörpaketet med en kniv så rosanna inte ska ta av min sida. Jag vill äta grönsaksoppa och tomat pasta. Jag vill sitta ute i hallen i mörkret och titta på ensam mamma söker. jag vill bada i ett halvtomt badkar. jag vill vara livrädd för våran äckliga gubb granne. jag vill att någon ska ta ut mina trosor ur tvättmaskinen. jag vill ringa gordon för hundrade gången. jag vill ha efterfest med rosanna i lobbyn. jag vill dricka vatten ur shot glas för allt annat är smutsigt. jag vill höra maddes hårdrock genom hennes hörlurar. jag vill dela en garderob. jag vill se på när elin skypar med sin mamma. Jag vill känna att tacos är det lyxigaste en människa kan få i matväg. Jag vill förfesta på en köksbänk. Jag vill döda småkryp för ingen annan vågar. jag vill sitta med fem tjejer i en tvåmanna soffa och se paradise hotel. jag vill se madde försöka sig på en brittisk frukost. jag vill hjälpa elin att locka hennes hår där bak när bara hon och jag orkar festa trotts jobb. jag vill höra rosanna förklara en gång till för mig varför det är viktigt att diska pannan efter jag stekt ägg. jag vill hjälpa linda att hitta hennes greencoat tröjja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0