KINA DAY THREE AND FOUR

NOGON HAR STULIT MITT KAMERA
det er inte ett skemt och jag er so lesden
so nu er alla mina bilder borta alla filmer (serkert 500 even om jag haft den i fyra dagar) tom filmen po min sotaste syster er borta....
tur att vi har lindas iaf.

hur som helst
att vara po zoo i kina var as coolt. alla verldens djur som hygenor, zebror, pingviner, pandor, flamingos, lejon, tigrar jaaa allt. so nu har jag sett typ alla djur i verlden.
lite jobbigt dock att burarna var smo och alla stod och knackade po glasen.

efter det drog vi po mat grejjen och der ot vi kinesisk kebab som var ass gott. lite vor rullar ockso.
fanns sjuka grejjer der som hela bleckfiskar, smo kryp och kakkelackor som dom stekte hahha.

imorgon drar jag och linda med ett 13 timmars sitt tog till xian for att se terrakotta armen. sen blir det shang hai nogra dagar, sekert lika lenge som peking. so vi hors om nogra dagar. kram po alla hemma !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0