KINA DAY FIVE SIX AND SEVEN

Hej allihopa
jag och linda drog med sittvagn tog till xian och det tog typ 13 timmar. var super jobbigt men treffade en kinesisk tjej vid namn anna som vi lerde finns i sjon. alla andra kineser vart jette intresserade so det var kul. ner vi kom till xian ot vi den eckligaste kinesiska maten man kunde hitta och sen drog vi till terrakotta armen som var as cooolt. sedan var det taxi igen tillbaka till toget for att oka i 15 timmar till shang hie der vi kom fram i dag klockan tvo. der hittade vi vorat hostel som er veldigt fint. vi delar med tvo andra tjejer men det er skonare sengar denna gong. imrogon ska vi ut och kolla runt i staden liten. vi har redan fott uppfattningen att det er massa coola byggnader, veldigt varmt och lite lugnare traffik och even lite mindre skitigt.

skitiga kineser finns det do gott om.... hahahah . po toget spottar alla po golvet, snor skrep overallt, kissar i ett hol i togets golv och torkar sig inte. det er ockso as varmt so alla svettas som grisar. har aldrig kennt mig eckligre so kenner mig as lycklig nu ner man fott duscha.

vi mor iaf super bra. moste holla i plonboken nu for her er det bra shopping har vi hort och even holla mig fron att kopa en hund som dom seljer i afferer her . tycker super synd om dom plus att dom hr alla mina favoriter...

hoppas alla har det bra hemma nu. saknar monga ! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0