försökte sälja min själ till satan men han gav den tillbaka

idag på jobbet började vi dra upp alla blommor vi planterade i början av sommaren. jag hann dra upp endel och helt plötsligt fick jag as ont i ryggen, började må illa och kände mig svimfärdig. efter jag sedan kräkts på jobbet körde pappa hem mig. linda som tyckte synd om mig kom hit med pizza och vi såg film medans jag tryckte ipren och försökte få tag på en natropat i skellefteå. till slut fick jag en tid på ryggakuten klockan fyra där dom knäckte ryggen och riktigt mördbultade mig. gjorde så himla ont och har fortfarande as ont. får inte fara till jobbet imorgon och får inte dra upp några mer blommor värkar det som så får se hur det blir med jobb i veckan.

en annan tråkig sak är att man säger hejdå till alla nu. anna f & nina igår och idag och även rosanna mari och elin som drar till australien snart på obestämd tid. hatar hejdå's.

Kommentarer
Postat av: anna

AMANDA ! SKa du INTE KOMMA TILL STHLM ?:O

2011-09-13 @ 18:53:11
Postat av: amme

näääe :S vi drar inte till stockholm föränn tisdag kväll så kände att det skulle bli för mycket pengar att dra över helgen . as synd :S hur länga stannar du där ?

2011-09-13 @ 23:27:56
Postat av: anna

MEN ÅH SÅ TRÅKIGT :(:( jobbar på måndag så jag åker hem söndag !:(

2011-09-14 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0