Du och jag alfred


en helg med fest
i fredags blev det en jätte trevlig förfest hos hanna med massa av de bästa tjejerna som finns, sen mullberget repis sen coasters sen calles och sen olles hehhe och hängde väl mest med dom som är bäst på fest. vinnar platsen på denna kväll tar jenny larsson som så många kvällar förr
i lördags blev det förfest med syrran, erika, sandra filip och elina. sen make it happen efterfest.

annars i helgen har jag varit på make it happen, umgåts med världens bästa mormor och även fått min födelsedagspressent av henne vilket blev ett par jätte bra sandaler till resan, en mag väska och en rese handuk (TACK TACK TACK) och nu ikväll hängt med tjejer hos anna och även sagt hej då till anna för två månader.
nu startar snart sista arbetsveckan och sen drar jag. jag lämnar landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0