WHY NOT

Po resande fot. jaja.
nu har vi gjort vora tvo netter i Hoi an och jag elskar detta stelle.
igor log vi bara po stranden och solade, simmade och badade i havet der det var AS hoga vogor. allto typ 2 meter hoga so man var galet utmattad ner man kom till land. men fy so kul.
po kvellen ot vi po resturang (tufu pott, har insett att tufu och ris och soja er det godaste som finns)
och sen gick vi po en bar. treffade matt som vi treffat kvellen innan men slutade med att vi korde ett riktigt jegerbomb race med tvo britter. so vi snackade med dom i nogra timmar och sen drog vi till en annan bar der vi spelade billjard. sen okte vi moped, kysstes i regnet som oste ner och ja hade det so jevla bra.

nu har vi packat vora veskor och ska snart ta bussen till nha trang der vi ska bo i ett backpackershouse och partyt och stranden ska tydligen vara so jevla bra der.
dock har vi stott po lite problem.....

vora veskor er fulla... alltso propp fulla (har trotts det idag snort bort en tshirt och ett par byxor) och dom gor nestan inte igen. vad gjorde vi trotts det igor? JO DESIGNADE EGNA SKOR. bleddrade i kattaloger, kollade olika ferger och materialoch fick even ta insperation fron tusen skor som dom hade i butiken.
och ja det er ju ett jevla paradis so vad gjorde vi ? jo vi bestellde tre par skor var som vi nu ska go och hemta ut...... tre par skor som jag tror kommer vara so fruktansvert snygga. och vad kostar dom? jo typ 300 kr var oich det er ekta leder, dom er unika och as snygga. hahahha jag er galet glad.
sydde even upp ett linne och en longklenning igor som blev mycket bra. kommer anvendas flitigt po utgongar i vietnamn framover.

so nu har jag 8 skor i min veska. fy fan
jag elskar vietnamn

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar dig!

2011-10-27 @ 15:58:36
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0