Verldens roligaste kvell igor.


jag och linda tog nogra ol po hostellet och borjade spela biljard med nogra filipinska tjejer. dom var as trevliga, as bra po biljard och vi borjade skrika yeeeeeaaaaah buddy varje gong nogon fick ner en boll. dom vann soklart men esh. sen treffade jag en as trevlig 27 orig kille vid namn daniel och efter ett tag kom even robert fron lordagskvellen. so vi alla gick ut och tog en ol, snackade och hade trevligt. sen drog jag linda och daniel hem till hostellet det det slutade med klettring over betong veggar, filosofier fron how i met your mother och sedan prat med daniel till fem po morgonen.
nu er jag super trott men ska ut och handla och sen sova po toget. 22 timmar. guillin.
vill inte lemna detta stelle.
saknar alla hemma, hors om nogra dagar. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0