SHANG HAI i mitt hjerta

tiden gor fort ner man har jobbigt. och oj vad roligt vi har.
vi shoppar sjukt snygga skor for 110 kr, dricker ol for 6 kronor flaskan, spelar billjard, snackar med trevliga tjejer po hostellet vorat (som vi elskar, verldens mysigaste hostell) och gor ut po nattklubb. dansar, dricker yttligare nogra ol och slor i hop oss med en brittisk kille som heter robert som er sjukt trevlig. han betalar ol och taxi och so drar till ett till utestelle och dansar roven av oss.
vi elskar detta stelle. moste fara tillbaka nogon gong i mitt liv hit. men tyverr packar vi veskorna ikvell for imorgon borjar en 22 timmars tog resa till gullin (stavning?) for att se risterrasser, cyckla runt i verldens finaste miljoer, oka ut po bot turer och even kanske fira min fodelsedag der. ja jag fyller ju fan 20 po fredag. sjukt.

nej jag mor jette bra. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0