jag vet att du kommer vara borta i en long long tid

Idag for jag och linda till Yangshou. bot tur dit vilket var otroligt kul. verldens vackraste flod, smo botar och massa hoga berg. tjurar som simmar i floden, herlig vind och massa saker att se.
sen kom vi till den lilla staden som var omringad av berg och det er typ det mysigaste stellet jag varit po. bode jag och linda foll pladask for stellet och bestemde oss direkt att fara dit imorgon och bo nogra dagar. do ska vi ut po fors renning, cykla runt bland den vackra naturen och handla po mysiga marknader.
so imorgon lemnar vi guilin (vill inte fara fron vorat hostell dock..... elskar alla der alltso)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0