FODELSEDAG I KINA

Vaknade av frukost po sengen som bjods po av linda
var otroligt gott ner man etit nudlar till frukost jemt och nu fick man bejkon egg och melon mm.
sen drog vi ut po spa dag. forst ryggmassage po ett jette lyxigt spa. verldens skonaste massage, te, soppa och massa lyx. sen blev det fot massage po ett annat stelle men det gjorde as ont och kittlades hahha.
sen blev det tre retters middag po pizza hut och ner jag och linda boda trodde vi skulle sprengas av metthet kom vi till hostellet. vad finner vi der ? jo alla personal tjejerna med en torta med ljus po och massa happy birthdays. jag var super nera po grota, so otroligt fina menniskor !!!! dom var jette exallterade och jag var super glad. so vi satt med dom och ot torta. sen drog vi po en bar der vi treffade en kinesisk kille vid namn seven som egde klubben so han bjod po tvo ol och lite shots. sen sjong en tjej i micken happy birthday loten till mig och der var jag nera torar for andra gongen hahha. hon var as sot. sen kom alla hennes kompisar och typ krama mig och allt hahha. sen drog vi till en klubb der vi fick massa vin och treffade nogra polska killar som vi hengde med ett tag men drog sen hem for dom visade sig vara veldigt konstiga hahha.
en super bra fodelsedag i kina. saknar dock att fira den i sverige nu sen tvo or utomlands men ett stort tack till luggis som gjorde dagen as bra. even till alla som grattulerat ( even till er po facebook, jag kan ju inte se dock ;)
PUSS PO ALLA FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0