EN VELDIGT LEDSAM SAK

ner jag kollade po min mobil for tvo dagar sen hade jag ett rostmedelande. kollade det och det visade sig att en malin fron stylisterna(tv serie po kanal fem) hade lest min anmelan och var intresserad av att ha med mig i serien. jag dog av spenning och ringde upp direkt. visade sig dock att dom skulle borja filma i borjan av november so jag skulle ju inte hinna hem. men att dom ville spara min anmelan till nesta or for att dom var veldigt intresserade.

jag hade slengt ihop en as snabb anmelan som jag mest skickade in for skojjs skull med typ nogon random bild fron bloggen. jag trodde inte att de 15 minuterna skulle leda till nogot och vart veldigt glad att dom ringde och var intresserade. fan alltso.
men jag er her nu, det er meningen och jag er lycklig med det. so jag hoppas po nesta or. fan vad coolt det skulle vara. ohhhhh nu blir jag ledsen igen. men ja.... vafan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0