att dromma er att tro

Mor bra i guilin. vi har sett risfelt trotts att det regnade och var as mycket dimma vilket var lite av en besvikelse. vi har festat och jag har blivigt uppraggad av en kinesisk tjej som bjod po tre ol. vi har bott po tvo olika hostel. skit fina boda tvo med egen duysch och badrum. vi har etit mycket nudlar. vi har sett kvinnor med horet till marken, vi har okt buss i hoga berg.
imorgon fyller jag or so jag for velja vad vi ska gora. vi ska ta lite sovmorgon, oka po spa, eta po nogon god resturang och sen ta oss lite ol.
tjugo or, var inte jag just arton?
po lordag ska vi ut till yang shou och cykla och oka bot.
sen do ? laouse? vietnamn? ja vi for se

onskar det blir mer sol i kina
och att teresa var her
och att jag fick mig in po facebook

ANNARSLEKERLIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0