your the reason i come home

Sista kvellen var awesome. satt och drack buckets, borjade prata med ett brittiskt gammalt par po c 60. huuuur trevliga som helst. visade sig att dom kende igen oss fron gordagen do vi hedde po hokan hellstrom och sjong po svenska po baren. dom ville do veta vad musiken hette for dom tyckte den var jette bra. efter ett tag hade tre austrailjenska killar och tre brittiska killar joinat vorat bord. so alla satt der och lyssnade po musik pratade osv. sen drog alla forutom de gamla paret till go2 bar och rokte vattenpipa.

idag har jag mott hur doligt som helst. vi har shoppat sista grejjerna po marknad och ska nu go och fixa naglarna for tio svenska kr. sen blire packning kek, treffa britterna igen och sen drar vi till flyget.

okej lyssna po voran resa do....
vi borjar med att flyga klockan 1 po natten till peking, kommer dit fem. ventar der i sju timmar. flyger till stockholm c 12 timmar. ventar det i fyra timmar och flyger sen till skellefteo 1 timme.
jag kommer vara sjukt jet lag alltso.
men snart for jag se min familj po skellefteo flygplats, wiiiiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0