why not why not why not

sjuk forsta dag i saigon.
borjade med shopping och lite annat kul
sen treffade vi chris som even pressenterade oss for luke, carin, rene och david. vi bestemde att vi skulle dra ut och keka och sen forfesta med dom andra po rummet (dom kopte alltso tvo spritflaskor och utblandningsdricka for 50 kr och vi dela sex personer... helt sjukt billigt) men do borjade det SPOOOO regna. alltso det var helt sjukt.
so luke och rene sprang ut och kopte dricka medans jag och linda sprang ut och kope take away hamburgare. och ner vi skulle springa tillbaka var det vatten po gatan upp till knena.... alltso helt sjukt oversvemning blire her direkt det borjar regna. so der springer man bland kakkelakor, vatten och skit och skriker ner en moppe kor as fort forbi so det sprutar upp vatten over hela klenningen.
men vi ot vi drack vi spelade spel och vipps motte man liam (australienare jag treffat i nha trang) po en bar och sen blire tre andra utestellen innan man sitter med tre australienare klockan fem po morgonen och dricker en sista ol. kom hem kring sju och idag har vi varit po olika marknader och det blev tvo veskor for min del. yeye

ikvell blire keka med linda och sen mota upp liam po non bar och sen samma visa igen gissar jag po.
Ill drink to that. yeye. elskar saigon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0