Vet inte vars jag ska borja

A> Jag har ju som sagt brent mig och det slutar nu med att jag har sol blosor po ena hela sidan av magen... forst trodde jag det var smo maskar som kom ut fron huden och holl po svimma.....
B> er inne po andra dagen po motorcyckel turen som er veldigt konstigt for voran guide kan typ sega ett ord po engelska och det er SHIT. men dom er bra po kora och vietnamn er so vackert so jag dor,skulle kunna oka po den der motorcykeln hela dagarna. ps idag holl vi po kora po en orm, en hona, en groda plus attvi besokte en bi odling, kaffe odling, svamp odling, curry odling och fick prova rida struttsar om vi ville. det ville vi inte
C> fick just holla i verldens sotaste hund valp po en resturang nyss. har sekert fott rabies nu men det var fan vert det.
D> kommer fram imorgon till saigon och sen blire buss och ferga ut till phu cock iland. lengtar som fan.
E> vill inte hem
F> saknar min syster
G> och ibland undrar jag vem jag egentligen er och ibland tycker jag det er dags att ta kontroll och velga sida.vilken sida av mig sjelv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0