THE SUNLIGHT HURTS MY EYES

det senaste som hent er att vi hengt med massa svenskar, kekat middag och festat med dom do.
var haloween fest igor igen och linda var utkledd till kines och jag till krigare
var as kul och alla kledde ut sig
nu har jag kanske sovit 11 timmar po 4 netter men we are still going strong. 2 ol er jag po nu men ikvell tar vi det rett lugnt for imorgon blir det motorcykel utflykt med easy riders.
blir att dra till dalat, ett till stelle och sen saigon. ner vi kommer dit  blire buss och sen ferga ut till pukok (stavning?) iland. er en paradis o som vi ska var apo i en vecka. kommer bli underbart

kenns trist att lemna detta stelle dock for jag elskar det.
even trist att det bara er tvo veckor kvar ... vill faktiskt inte hem.

just ja , jag har even fott ett 3 deci blomerke po benet sen vattenlandet. er inte vackert. men rett kul hahahhaha

tusen kramar till alla hemma och alla her, ni alla er best
och en extra kram till mormor som fott ryggskott stackarn, krya po dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0