Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll

igor for vi med jessica och oscar po utflyckt med massa snorkling och fiskande. var super kul(vi saknade bara solen) och sen blev det mexicansk mat. dock borjade jag mo jette illa efter det so fick bli taxi fort hem der jag holl po spy men lyckades att lota bli och sen sov jag i drygt tolv timmar. idag kenner jag mig lite svag men har varit skont att bara ligga po stranden med linda och lest bok, druckigt shakes och gjort medikyr och pedikyr. nu ska jag duscha sen blire middag med linda jessica och oscar, gordon blue (thailands favortien, visst minns ni familjen?) och sen blire nog lite beach bar. imorgon om det er doligt veder ska vi hyra moppe med jessica och oscar och fara ut och kora. annars blire strand mode.
jag trivs, blir dock inte brun och vill fortfarande inte hem. en vecka kvar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0