jag skulle vandra

treffar Talia & Trudy (australjenare) ner jag och linda gick ut for att eta vegitarisk och dom sa att dom skulle vara po samma bar som kvellen fore. vi gor do hem och hemtar lite pengar, drar med oss en kille fron vorat doorm  som heter drew och treffar tjejerna. sitter och snackar, dricker ol for fem kr och pratar med nogra andra britter. liam kommer efter en power nap och sen drar vi alla till crazy buffalo. sjunger "But I would walk 500 miles And I would walk 500 more Just to be the man who walked 1000 miles To fall down at your door " och andra goa songer. treffar mer britter och bara har det otroligt trevligt. drar till vorat doorm och somnar faktiskt inte so sent. idag har alla farit fron saigon och jag er ganska ledsen. kenner att det kanske moste bli en australien resa till vor... haha shit.
jag och linda drog iaf till ett stelle och kollade massa krigstunnlar och annan krigs historia och det var riktigt intressant. sen drog vi och shoppade! blev tvo par levis jeans, en plonbok och fyra ringar. sen lite pressenter till folk hemma ockso.
nu blire snart kek po crazy buffalo och sen utgong.

Vill iaf ge min pappa en stor kram genom bloggen, verldens besta pappa po farsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0