LONDON MAJ 2011

har nog inte fattat än att jag drar till london imorgon tjugo över 12
har packat min väska, köpt svensk chocklad till våra jobb kompisar & platserna på flyget är klart
skulle vara så otroligt kul om vi åkt samtidigt som alla andra tjejer men men.

våran plan ser iaf ut såhär:

Lördag- hitta vandrarhemmet (som ligger mitt i picadilly yey), äta middag, förfesta i någon park och sedan blir det fabric där anna mfl nog ska följa =D ur kul. festa till åtta på morgonen fara hem och sova två timmar


söndag- Bricklane market sen några mys planer på kvällen


måndag- CAMDEN MARKET (HJÄRTA) sedan slug med fd jobb kompisar och sedan utgång på heaven





tisdag- Nothing hill, utgång on and on




Onsdag- hemgång klockan 6


mellan detta har vi olika parkhäng; lester sqear, oxfoord, victoria street & bara älska staden. ni vet; som vi gör.
Jag och min bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0