Kan inte hitta nödutgången




Dagens lunch
As goda nyttiga mackor
mörkt bröd (köp det på ICA i byske, ända stället som har det)
första mackan är med räkor, röd paprika, röd lök och lite creim fresh. super smarrig
andra mackan kan jag inte säga att jag direkt kom på, utan våran älskade linda
tjejen kom också på att byskes ica har bra bröd, sen körde hon ihop lite avokado & keso, snörde på lite kryddsalt & tillsatte med groddar längst upp. nu hade jag ju inge groddar.... så fick bli gul paprika =)

Annars åker jag bil med linda som nästan kör på igelkotte, cyklar med linda och få se en bisområtta, kör en premiär på dallas med linda och ros (vi tar det vanliga, miniskrov med plus meny) laddar hem andra avenyn och träffar massa tjejer. i förrgår var det ros madde mari anna & lugg, idag ros anna och linda imorgon elina & stina.
(och just ja, måste stiga upp 8 för att fara och ta blodprov, bääääääääeeee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0