vart du vill så fort du kan vart du vill så fort du kan

Jag ramlar in på sas.se
Boka flyg
avgångar från oslo imorgon till london heatrow terminal 3
enkel resa
2614 kr

tänk att genom ett klick, lite packning och lite ihop skrapad adecco lön skulle jag imorgon klockan fem över tolv sitta på väg mot victoria street, sitta och få en gratis macka på greencoat, shoppa second hand shorts i camden, åka tunnelbana till david wallet och prata dataspel, dansa med ryan på fabric, drömma om new castel och handla kex för 77 p på sainsburys.
men det kommer jag inte
jag kommer stå och diska, fylla på mat och städa
jag kommer vara feg, inte leva för dagen och inte göra det jag vill
och jag kommer ha kvar pengar på banken
och jag kommer drömma mig tillbaka
och jag kommer tänka att det finns en annan dag att börja leva livet. för andra gången

ibland önskar jag att allt var lätt
men det kommer det aldrig vara va
bara det som inte är svårare än de andra sakerna kommer vara lätt
och vi själva har det alltid svårast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0