Världens bästa dag....

prick klockan halv tio äter jag lucnh på jobbet. prick klockan tio kommer världens mens värk. alltså den värsta sorten som tydligen ska göra ondare än att föda barn. så här står jag utan ipren eller alvedon och ska springa runt och stressa som zazo (visst heter han så?) i lejonkungen. jag dör med andra ord. har väldens finaste arbetskamrater som gör saker åt mig, säger att jag ska gå på pause och när jag till slut bryter ihop av smärta säger chefen att jag kan gå hem en och en halv timme tidgare (efter jag nästan inte kunnat hålla tårarna inne)
spyr utanför tbanan och gråter i telefonen till pappa
sover och kallsvettas
och sen dess har jag mått sådär
men jag botar mig själv med halv åtta hos mig (världens roligaste programm) alvedon och kanske gröt till frukost
IMORGON ÄR DET FRIDAY

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Haha nämen lilla gumman :/ inte kul..

Längtar tills du kommer hem:*

2011-04-01 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0