Min vardag

Vaknar tio minuter före väckaren ska ringa (05;30) av att jag blöder näsblod. äter en äggmacka. slutar blöda näsblod. springer till bussen (för jag får alltid för mig att jag kommer missa den även om det är fem minuter kvar och det tar en minut att gå) åker med buss 21 mot helsfyr. hoppar av på carl berners plass T. springer till spår 5 (för jag får för mig att jag kommer missa den) tar tåget mot vesli. läser boken som mamma skickat. blir för inne i boken och håller på missa mitt stopp. hoppar av på rommen. går upp för en backe och kommer till nedre rommen 5. går till vakten som skriver in mig, raggar på mig och sedan släpper in mig. byter om. jobbar som ett svin (helst idag när jag hade en galen kines kvinna efter mig som tvingade mig städa alla kyler, hyller osv) äter god lunch. dricker kaffe (okej ljög, dricker en halv latte halvt mjölk och massa sugar) jobbar lite till. slutar 2. tar tåget mot storo. Hoppar av på järnbanetorget (idag, annars samma visa hem som på morgon) läser lite till på tbanan. träffar linda. handlar sockar för mina sista kronor för att alla är i tvätten och försvunna. kommer hem. gör gröt som jag saltar för mycket. äter en äggmacka för att gröten var äcklig. ser big brother. somnar men blir inte vilad. tränar. får färgat hår av stina. somnar men blir inte vilad.
är aldrig ensam. är alltid stressad. är alltid hungrig. är alltid trött. är aldrig riktigt säker. är alltid sugen på att ta ett flyg till london.
ställer väckaren. SAMMA VISA IGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0