Jag sover bättre med dig

världens bästa ide; ÖRONPROPPAR
hittade ett par från thailand (ja dom luktar fortfarande sand hav och nemo) som ja ploppade in i öronen efter att ha kommit hem en halvtimme senare pga övertid på jobbet. sov som en stock i två timmar. bästa på länge. oftast vaknar man upp av folk som går i vardagsrummet; folk som pratar osv men nu nada, eller ja jag vaknade av att jag höll på frysa ihjäl i våran "varma" lägenhet men det är en annan femma.
en konstig sak som hände i natt är iaf att jag vaknar av att jag skriker "Men för i helevete" hur högt som helst och kastar kuddar omkring mig. hade nämligen drömt att det var en vatten läcka i taket som gjorde att mina kuddar blev blöta...
mormor och morfar kommer nog till oslo om två veckor =) då ska jag få sova med dom på hotell så jag får mig en god natts sömn (även om jag kommer få höra deras snarkande hehhe) nej men jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0