varje gång jag hittar en lögn begravd står du där med spaden bakom ryggen


JAG HAR;
kör en allt för bakis linda till drängmark. grillat mat hos frida och haft en riktigt rolig förfest där. lekt lekar, åkt båt & sedan spelat brännboll. blivigt puttad in i ett dike och då tappat iphonen. varit på fest hos emma lundgren & sedan sovit hos josse. vaknat och följt josses mamma ut i ladugården. cyklat och letat min mobil. kört bil hem med tre allt för bakis linda viktor och sandra. varit med anna nordahl som är hemma från oslo. sett trust, vilket är en otroligt bra film. kört till drängmark och letat mobilen. hittat mobilen efter tusen år. kört till josse och varit i ladugården. åkt hem till farmor där jag sov. varit med elina och teresa och solat. Nu ska jag skypa med emma som snart kommer hem, snacka om vilken otroligt bra helg detta varit och sen se fram imot nästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0