Tjejer vill ju bara ha kul

Photobucket

förra året då det var lantenan förfesten hemma hos mig skrev jag såhär på bloggen;
Skillnader: i år är lekstugan borta. anna är inte med. frida josse sandra cizzi kajsa emma c och david är med. Mamma har ommublerat altanen. Jag har en längre klänning. solen skiner lite lite mindre (men gör ingenting). studsmattan är inte uppsatt. emma är inte blond längre. vi dricker inte milkshake drinkar utan is drinkar.
men den största skillnaden, jag är tusen gånger gladare, lyckligare och kär.

I år ser det ut såhär:
lekstugan är fortfarande borta. anna är inte med detta år. inte emma andersson heller. vilket suger (fick just varsitt sms av dom dock, älskade)!! men evelina kommer hit ända från uppsala så det är kjempe göjj! istället är det ett gäng av olika goa tjejer från stan & byske (DOM ÄR HELT FANTASTISKA) ! inget därimellan. jag har ställt ut alla möbler på gräset så vi kan sitta i solen ikväll (så snälla försvinn inte nu). jag har inget att ha på mig. solen skiner nog yttligare lite mindre detta år (men det gör ingenting). stutsmattan är inte heller uppsatt, men det är ett växt hus som mina fulla kompisar gärna får falla in in. vi dricker inte milshake drinkar eller isdrinkar utan bara ELK. och just ja, vi har världens bästa playlist, massa snacks, en hängmatta och massa dricka.
och förra året avslutade jag med nått fyndigt om hur lycklig, kär och glad jag var. lalallala
detta år kan vi säga att jag mår bra tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0