Ni ska bara veta hur mycket jag har saknat henne

Jag skrev ju igår att jag skulle skypa med emma. klockan nio hade vi tidigare bestämt. klockan nio satt jag inne på skype och väntade. fick ett sms; emma andersson oslo; kommer snart in på skype baby. då hör jag hur ringklockan till våran dörr ringer. jag öppnat och utanför står hon, min fina underbara oslo tjej!! jag blev så himla förvånad så jag bara skrek och flög på henne vilket restulterade i att mamma kom ut från sitt rum för hon trodde jag höll på bli mördad. men nej, det var emma som gjorde att jag hade en långvarig hjärtatack igår kväll.
Nu är hon hemma, en månad, nästa vecka är jag ledig och detta kommer bli årets bästa månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0