Mina rötter har växt men jag vet inte vart

Lyssnar på partymusik på jobbet för att hålla mig vaken. måste börja dricka kaffe. planterar hela dagen. kliar på mina miljoner myggbett. ser heroes och sen sover jag. mitt liv som hard working woman har redan börjat som jag inte vill men jag är så fruktansvärt trött. kan inte rädda världen. kan tydligen bara plantera en hyffsad blomrad.
lobelia, tagetes & silverek. mitt öde.
jag är inte lillefot som hämtar nattblomman till sin morfar . jag har dock ett svenska kyrkan märke på min nya arbetströja & imorgon ska jag och emelie köra longboard till jobbet, man får glädjas med det man får.
svar ja, jag håller på bli galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0