I veckan har jag ( världens tråkigaste inlägg med tråkig info )

Jobbat tre och en halv dag. klippt massa gräs. varit på utflyckt till fällfors med jobbet. sovit som tusan och ändå varit trött. ätit mammas nr 1 smooties. börjat låsa mitt rum när jag lämnar huset. gjort tre nya spotify listor. förberett lite bal med elina. åkt massa longboard. suttit vid älven med rosanna madde mari och linda. sett baksmällan 2 med familjen. spelat bränboll i ostvik med ett stort gäng. förfestat hos frida med roliga öl spel. druckit elk som är bra för min plånbok. gått in till stan med klara. träffat elin lindahl som jag saknat jätte mycket. festat på mollys & haft en super rolig kväll. dansat som fan med jenny larsson. fått höra massor av saker . har haft ett mindre bra avslut på kvällen. insett att i skellefteå finns det goda människor.

nu ska jag köpa världens största ostkroks påse, flytta iväg till farmors hus ett litet tag & ställa in mig på en till vecka där det är tre arbetsdagar, bal & party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0