en halvmörk onsdags kväll den andra juni klockan 01

Har just varit ute och åkt longboard med elina
tysnad, lite mörkt ute och allt man hör är åtta rullande hjul
och hon är så jävla bra, elina! sparkar all världens fast hoppar omkring och allt.
och efter kommer jag, sparkandes lite taffat och tappar balansen ibland
men jag ska fortsätta träna (typ varje dag, hejja på mig nu) & i slutet av sommaren ska jag iaf vara hälften som bra som fröken johansson
Just utanför vårat hus gick hennes bräda av på mitten
hon skrattade bara och sa "tur att jag har en till hemma"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du överdriver en aning nu Amanda. Förövrigt så tycker jag du är jätte duktig! Haha fetma!

2011-06-04 @ 13:11:39
URL: http://elinajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0