Tala inte med mig om england om du inte behagar komma hem från england

Andledningen för att jag inte skriver någonting om england; inte kollar på bilder; inte kollar på videoklipp och helst inte pratar med folk om just, england. är för att jag vet att jag kommer bryta ihop om jag gör det. jag trodde aldrig att man kunde sakna en plats så mycket. men det gör jag. jag saknar det. så att jag kan dö. och tom när jag får texten
many times i tried to tell you that i like you but i can not say i dont know why?
but now i am saying because you are not in london
you have gone
do you mind
when ever you come to london see me
i will wait for you
av en kille jag träffade tre gånger när han skulle fixa in oss på klubben billigare (ja ros och co jag pratar faktiskt om usman hahhahahaa) så bryter jag totalt ihop. av den lilla texten you are not in london. fan. jag e ju inte det. nu ska jag sluta innan jag börjar skaka, får utslag på kroppen (ja min kropp reagerar som en allergi att jag inte är där) eller börja gråta okontrollerat.men fan.

Kommentarer
Postat av: Anna westergren

Men ni är så välkomna tillbaka någon gång! Hoppas det går bra i Oslo, det värkar så i alla fall :) Kram Anna

2011-01-25 @ 15:14:16
Postat av: Amiremmy

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-09-08 @ 08:34:42
URL: http://amiremmy.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0