Så dansar vi till dansmusik igen

Idag när jag skulle gå till tricken som sedan skulle ta mig in till stan insåg jag att jag inte skulle hinna för den var påväg att börja åka. så jag springer över vägen och börjar springa mot ingången. men tricken börjar fara iväg. dock står dörren öppen så jag tänker vad fan och kastar mig (bokstavligt talat) in den. amanda landar in i väggen och ser nog allmänt chockad över vad som just hände. värsta james bond. när jag sedan går igenom gången där alla människor glor på mig, skrattar några tjejer till och ger mig en high five. min dag.

sen fick jag köpa en jacka på weekday för hundra kronor och sedan hem för att handla mat. lite rotfrukter i ugnen senare har jag just duschat och snart drar vi igång det vi glatt kallar "välkommen till oslo stina". fest med andra ord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0