lever för helg


Igår blev det fest igen. Jag och stina drog oss mot major kring åtta tiden och hamnade sedan hos viktor agnarsson med resten av collets killar plus lite annat trevligt folk. efter massa bra musik drog jag viktor stina och anton in mot city för att gå ut på havana club. sjukt bra musik så slutade med att vi dansade röven av oss.
även om 18;års ställerna i oslo är köttmarknad på hög nivå, och folk som är på hög nivå (om ni förstår vad jag menar) så har jag så sjukt kul när alla är taggade och dansar. senär det alltid kul att prata norska, komma hem och se vilka som är hemma och sedan sova i en oskön soffa för att luggen tagit upp all plats i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0