Allt som händer från och med nu detta är hällande regn detta är förlamad

Börjar dagen halv sju på adecco. snor några te påsar och lite varmakoppen. får jobb klockan sju på ungefär samma ställe som förut. jobbar för världens drygaste tjejer och en kille som äckligt raggar på en. nej droppen är nådd för adecco. söker nu på "Typiska dagisfröken outfit" på googel, jag går för långt. tror tom jag äter en blöjjas innehåll i morgon om hon säger att jag ska göra det för att få jobbet. två dagar till fredag; då dansar vi till dansmusik igen. MED STINA (som fick in två väskor med hjälp av jag och lindas muskler och sedan frestade oss alla med tacos när man själv äter nudlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0