Som eva skulle sjunigt "Allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar"

Jag är så förjävligt avundsjuk på guldlock i sagan om "guldlock och de tre björnarna"
inte för att hon har långt lockigt blont hår om ni nu trodde de (även om det är surt också)
nej utanför att hon har så förbannat tur. vem hittar det man tycker är perfekt på tredje försöket?
perfekta sängen perfekta gröten stolen bordet ja you name it
jag har provat tusentals jeans genom mina dagar och jag har inte hittat ett par som passar bra (även om weekdays egna är väldigt nära) jag får aldrig min gröt lagom bra och inte heller har jag sovit i en säng som får min rygg att må kung. men förhoppningsvis så är min tredje och nästa kärlek de perfektaste som finns. men man ska nog inte hoppas på för mycket. det är ju trotts allt en saga. en saga om björnar som sitter på stolar, äter gröt och sover i sängar. sist jag var på lyksele djurpark gjorde dom då inte det. jag var typ tio. så ska inte låta självsäker. men en sak är jag säker på; guld lock hittar den perfekta stolen som tilhör lilla björnen och sedan går den sönder. det är väl det prisen man får betala när man hittar något bra som passar en; till slut går det sönder.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror att, om det går sönder så passar det en inte. då är det bara att fortsätta sökandet och längtandet. fast jag tror också att, när en slutat längta kommer kärleken.



hoppas allt är bra med dig Amanda!!!

2011-02-08 @ 21:53:46
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0