ska träna ut mitt hjärta

Jag som trodde jag skulle måsta dränka mig i duschen här i oslo på måndag när det blir alla hjärtans dar. ni vet, det är typ den värsta dagen i en singeltjejs liv (så ignorerar all stans pyntning en månad före)
men sen få jag ett mail från mormor där det står såhär
Det är ju Alla Hjärtans Dag på måndag. Då har mor-far och jag bestämt att vi ska ge Dej pengar till en månads gymträning i present. Men nu då jag skulle sätta in dom på Ditt konto, (så att Du kan börja träna redan i helgen) så hade jag inte Ditt kontonummer. Mor-far har nog det men han är borta i kväll. Skall försöka fixa det i morrn.
och plötsligt undrar jag; vem fan behöver en kille?
ingen som har så bra morföräldrar jag som jag iaf.

Kommentarer
Postat av: A

Hellre träningskort! Inte dåligt;)

2011-02-13 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0