Så här firade vi våran älskade bästaste finaste


tårta, elle tidning och ett födelsedagskort där det stod "vi bjuder på tre rätters ikväll" till frukost.

räk toast till förätt

hamburgetallrik till varm rätt

sen fick hon en rosa lava lampa hahahah

choklad doppade frukter

födelsedags sången

sen kom lisa danne och viktor med massa godheter och pressenter och nu säger jag godnatt för att sedan fara till rommen imorgon och jobba. jag har ju varit på rommens större kantine nu måndag tisdag onsdag men stackars liv som jag jobbade för förra veckan på den mindre kantinen klämde fingret i svängdörren och bröt det. så hon ska opereras imorgon så då behövs jag torsdag fredag måndag och efter det får vi se hur det blir.
jag är glad att jag ska till rommen imorgon iaf, trivs bättre där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0