Om jag inte kunde göra dig lycklig





förra veckan jobbade jag på nedre rommens kantine med en kille som heter johan, 21 år och kommer från falkenberg. trevlig kille som, innan jag slutade i fredags, sa att jag fick ta maten som blev över innan den skulle slängas. jag fick hem åtta buritos, åtta vofflor, en bulle och massa bröd. jag har tom så mycket bröd hemma så jag kan bjuda mina kära.
på måndag far jag tillbaka, får se sen hur det blir. kanske har en intervju i veckan också, får se hur det blir.
trotts det köpte jag gröt idag, gröt och sylt dieten börjar på måndag. lön får jag på fredag, då köper jag en tröjja på weekday, en festklänning (sa du klänning?) till emmas fest, äter tacos och ser håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0