Och glöm då för tusan inte att köpa potatis imorgon

Hej. Voksen amanda här. dagis fröken. blöjjbytarn.
Har jobbat 8-16 idag på ett dagis som ligger en bit härifrån. tysnadsplikt har jag skrivit på och det ända jag kan säga är väl att det är två svenska dagisfröknar där. en som påminner om syon på a-torp (ni som går/gått där fattar) och den andra som är en grym partysvensk 91:a.
Jag trivs, och bra är väl det för jag ska tillbaka dit imorgon och på onsdag. sen får vi se.
kom hem fem iaf, då blev det sopp middag och sedan en promenad i djup snö för enligt jakob och alle har det snöat 150 meter. typ sant.
sen blev det lite dator och sedan göra en matlåda.
Nu ska jag sova 21:40 . haha älskar livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0