och blodapelsiner som inte var blodiga för tio kr helsfyr vitamin torget

Karneval på dagis idag. alla barnen på hela dagiset hade klätt ut sig. nyckelpiger, teenage ninja turtels, buzz lightyear osv. hur söta!!! sen massa lek, pölse och alla var så fling.
dock blev jag biten av ett barn. när jag berättade det för mamma på skype sa hon "charlie you bit me" hehe.
kom hem en timme och en kvart efter jobb vilket var drygt när allt går i krasch här i oslo när det kommer fem decimeter snö.
ikväll har jag och stina bakat pepparkakor och jag har även sett detta
http://svtplay.se/v/2321977/uppdrag_granskning/del_4_av_23
som då handlat mycket om svenskar, oslo och adecco.
1. jag bor inte såhär (inte lika illa) 2. adecco har varit helt okej enligt mig förutom att man har ganska dålig lön då 3. tjejen som står i fönstret under 5 sekunder har jag jobbat med på if kantine 4. där dom filmar adecco det är dit jag går ibland, samma hiss samma kontor yeeey 5. partysvensk väggen har jag gått förbi endel gånger
Nämen var kul och se det där.
NU SKA JAG SOVA. sista dagen i hagerud imorgon =) ska kramas med barnen lite extra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är vi som bor så illa

2011-02-11 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0