men när du var med mig musiken slutade aldrig du bara får mig att hänga hänga kvar

Det är jobbigt att stiga upp tidigast här i collets
det är jobbigt att det tar en timme att resa till mitt jobb en timme hem
det är jobbigt när barnen slåss och gråter
det är jobbigt att ett barn är besatt av mig och skriker när jag inte håller i henne och att fröknarna då säger att jag ska ta upp henne (vilket restulterat i att jag har svin ont i ryggen)
det är jobbigt att jag i natt drömde att jag skulle flytta till linköping och att jag grät floder när jag skulle säga hejdå till alla vänner (helst du ros, då grät jag så jag vakna hahha) saken blev ju inte bättre att jag,dagen före flytten, träffade svärmorsdrömmen från sveriges nya mästerkock och att vi blev kära.

men pengarna rullar in som det ska, jag har köpt grape frukt och jag har king stina att leka med i kväll hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0