Idag Imorgon Ikväll

var jag i nydalen och jobbade som kantineassistent för adecco. på en stor (jag menar dubbla balder med 10) högskola. på en vip avdelning. där det fanns iste och tre killar som jobbade. amanda and the boys. synd att alla pratade cp norska så man inte förstod ett ord. men fick då äta den godaste tonfisk mackan jag ätit till lunch.

jobbar jag via adecco på ett annat ställe. från sju till halv två vilket innebär att jag måste fara härifrån tio över sex. efterde ska jag träffa linda och gå stan (kanske blir det köpa en rå snygg mössa på urban)

ska jag träna mitt första pass på elexia (tack igen världens bästa mormor och morfar) med emma och linda. afromoves. shit vad taggad jag är. Nu jävlar ska jag träna bort min diabeter... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0