ett två tre fem

Igår jobbade jag min sista dag på hagerudshagans barnehage. lite sorligt att säga hejdå till alla barn och bavani. gick gå en halvtimme tidigare så jag drog hem och åt pommeslåda (hemmagjord hehe) sedan träffade jag och Linda matilda och johan som var på besök och när dom drog såg vi en film med killarna. dock somnade alla förutom alle så jag kanske såg halva.

Idag har jag varit och tvättat på världens mysigaste ställe. 30 kr. cafe. resväskor, telefoner och jordglobar. sedan drog jag stina och linda på stan men jag fann inget. bara att man fick göra gratis tatuering på weekday !!!! om jag hade vetat det hade jag varit där klockan 7 i morshe men nu var det as lång kö.

Nu ska vi städa lite här på collets, för i kväll ska vi nämligen ha fest =) vet inte vad för folk som kommer, men massa randoms blire nog. kommer bli as kul! hoppas det blir någon bra utgång sen också.
Hadebra partysvensker (FUCK U ALLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0