Du sa att jag skrämde bort dig

denna dag har gått fort. började dagen med att jag och stina for till major för att fixa barn på nordea. sedan tillbaka för att säga hej till lina på affären sedan till adecco för att lämna bank och skatte uppgifter. sedan träffa linda och lea och fara tillbaka till major för att kolla in en träningslokal. sedan tillbaka för att säga hej till emma på affären. sedan handla snacks (för första gången sen vi kom till oslo) med stina. sedan hem och äta gratis vofflor som linda fått av sitt jobb och sedan spendera en hel kväll med linda och stina där vi såg julia roberts "Erin Brockovich" (som gör mig hur lycklig) och sedan "pelikan fallet"

dagens näst bästa var iaf att på måndag jobbar jag som vikarie på barnehage igen och på tisdag jobbar jag via adecco på en kantine
dagens bästa var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0